Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблеми с оборотите

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Прочети тук: http://clubalfaromeo.com/forum/showp...&postcount=193
    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

    Comment


    • А ако го разкарам и запуша тези отвори? Картера ще се вентилира през другия и малкия отвор на дроселовата

      Comment


      • Първоначално публикувано от Stranger65 Покажи съобщение
        А ако го разкарам и запуша тези отвори? Картера ще се вентилира през другия и малкия отвор на дроселовата
        Освен, че всичкия ти масларник ще отиде по дросел друго не виждам да стане.

        Според мен. Отвори го внимателно. Корпуса му е щипнат с едно чопче от страна на купето, С една отверка наддигни от долу внимателно и ще излезе. Почисти клапанчето от налепа и го затоври пак. И ще почустваш подобрение в оборотите на празен ход. Разбира се ако клапанчето е било затлачено преди това.
        Last edited by oem; d.m.y г., 10:32.
        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

        Comment


        • Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
          Освен, че всичкия ти масларник ще отиде по дросел друго не виждам да стане.

          Според мен. Отвори го внимателно. Корпуса му е щипнат с едно чопче от страна на купето, С една отверка наддигни от долу внимателно и ще излезе. Почисти клапанчето от налепа и го затоври пак. И ще почустваш подобрение в оборотите на празен ход. Разбира се ако клапанчето е било затлачено преди това.
          И аз това мисля да направя, ама по-добре първо да попиташ. Мерси

          Comment


          • Първоначално публикувано от Stranger65 Покажи съобщение
            И аз това мисля да направя, ама по-добре първо да попиташ. Мерси
            Абе я не пипай а направи един прост тест с някви блокиращи клещи или чираци защипи маркуча и ако не те кефи резултата от това (демек резултат няма) по добре не рови където не ти е мястото И нямоа да разбера що като в алфаоунър пише да ходите на сервиз вие не ходите
            0888 232 484 - Бобо Extreme Service
            sigpic
            Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
            Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

            Comment


            • Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
              Абе я не пипай а направи един прост тест с някви блокиращи клещи или чираци защипи маркуча и ако не те кефи резултата от това (демек резултат няма) по добре не рови където не ти е мястото И нямоа да разбера що като в алфаоунър пише да ходите на сервиз вие не ходите
              Бобо, точно това мисля да пробвам. А и Боби 33 ме познава и знае, че не съм от ... простите все пак

              Comment


              • Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
                ....по добре не рови където не ти е мястото И нямоа да разбера що като в алфаоунър пише да ходите на сервиз вие не ходите
                Екзактли!

                Comment


                • Оборотите ми играеха и при изкл. от скорост в движение,и на място 600/1200,като последния ден ми загасна 2 пъти на светофар.и понеже съм си тарикат па и ми е 3-та алфа,си дигнах гъза и се затътрих при бат Бобо.след диагностиката ми смениха ламбда сондата,но бях предупреден,че МПХ ми е за смяна.няколко пъти след това им досаждах и момчетата се опитаха да не ме набутват,напротив-опитаха с повторна адаптация,ресетваше нещо на компа,сложи ми нов дебитомер(само за проба)чистиха дросела,човъркаха нещо,но резултата беше само временно подобрение.държа да отбележа,че за цялата тази гимнастика не ми земаха и 1 лев.
                  след около седмица каране и 2 инфарктни спирания без серво и хидравлика преди 5 дена в понеделник цъфнах пред сервиза 9ч сутринта(с още няколко колеги))добре че Бобо не беше там та излъгах ония големия русия сладур,че имам записам час та ми земаха колата)
                  следобяд отидох да си взема колата,дадоха ми старите части,показаха ми новите,направиха и диагностика,земаха ми парите и ме изпатиха по живо по здраво)
                  5 дена вече си карам колата с огромно удоволствие,а не както преди с едното око в оборотомера.
                  та разправям ви целата таа история,ако сте като мене без особенни технически познания-хич и не слушайте кой кво ви говори за шибаните обороти-отивайте при бат Бобо&Co или при друг добър майстор и си спестете много нерви и пари.
                  та тва е от мене,колеги,дано съм ви бил полезен.
                  с много кеф и разум да си карате бегачките. и... на бат Бобо и на ония русия пич големи благодарности за професионалното и коректно отношение.ше ви черпя сладолед некои път,ама като ми се строши пак колата)
                  159.5 та поред алфа...

                  Comment


                  • Всъщност какво са сменили?
                    SUBARU OUTBACK 2.5i MY06

                    Comment


                    • ТПС
                      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                      Comment


                      • колега ОЕМ,радваш ме изключително много.и по другите ти постове съдя,че си много технически грамотен.евала!
                        дам,от толко приказки забравих да кажа какво ми смениха и каква ми е колата
                        ТПС ми беше заминал,колата е АР156 1.8 ТС 2000г.
                        350 лв ми струваше удоволствието.
                        това са ми най-добре похарчените 350 лв!
                        (ако не броим оная манекенка от "Visages")
                        ама па тя харчеше като лада на градско,та я продадох с печалба

                        успех и умната,колеги
                        159.5 та поред алфа...

                        Comment


                        • Да отбележа, за колегата BLUE1, че проблемните неща описани в BOSCH ESI Tronic са: Възможни проблеми при празен ход докато тече фазата на подгряване! Демек когато запалиш и ламбдата се подгрява може да имаш такива проблеми. Но при загрял мотор трябва да ги няма. И това го казват така "ако сигналите от подгряването се пренесат" само тогава. Демек трябва да имаш окъсяване м/у подгряването и ламбдата. Демек може и от прецакана ламбда или просто от утечка да ти прави проблеми при празен ход. Но това със сигурност не е масовата болест при нас. Измерено е и потвърждавам, че поне при мен нищо не се наслагва никъде! А ЕКУ-то като гледам започва да взема сигнал от ламбдата едва след 40 градуса на мотора

                          Другия проблем е глъхненето над 1500 оборота, което наистина се оправя с ремап на софтуера. При мен го имаше това глъхнене и след смяна на софтуера вече го няма. Сутрин паля и гаааз. А преди първите 5 минути неможеше да се изфорсира.

                          Но играенето на обороти със сигурност ти казвам, че не е проблема в ЕКУ-то. И няма да ти помогне друг софтуер за това. Търси причината около дросела!
                          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                          Comment


                          • Aха, съгласен. Аз така си оправих моите без да купувам нищо, ама нищичко. И без сервиз. Вярно е и тоа,че ламбдата не се чете веднага от ЕКУ-то. Иначе колата ще загасне. Сега проблема ми е това, че като запаля на студено първите няколко оборота са никакви. Но ако я загася веднага и запаля - няма проблем. И мисля, че е от онова клапанче на отдушника, защото това става само ако колата хептем изстине (през ноща). Иначе пали веднага

                            Comment


                            • Не е от клапанчето. Но може да си го изчистиш. Ще имаш подобрение при преминаване от работен към идъл режим на мотора.
                              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                                Не е от клапанчето. Но може да си го изчистиш. Ще имаш подобрение при преминаване от работен към идъл режим на мотора.
                                Абе точно от него си е май. Правих проби, но още не съм го обработил за чистота

                                Comment

                                Working...
                                X